Het meest vernieuwende culinaire festival van Nederland vindt plaats in het hart van het Amsterdamse Bos. Tijdens Chefs in het Bos presenteren topchefs hun visie op de toekomst van gastronomie, midden in de natuur.

In augustus 2025 keert het festival terug voor een zomerse editie, waar (inter)nationale sterrenchefs gerechten serveren die innovatie, duurzaamheid en smaak samenbrengen. Bezoekers dwalen tussen de bomen van chef naar chef en stellen zo hun eigen menu samen, begeleid door bijzondere wijnen en livemuziek.

Met duizenden bezoekers en een unieke combinatie van fine dining en ongedwongen bosdecor, groeit Chefs in het Bos uit tot hét culinaire festival van de toekomst.

Chefs in het Bos

Locatie

Rembrandtpark, Amsterdam.

Events

Fête du Champagne & Vins - Zomer

Date: to be announced

Bezoekers



16.000 bezoekers per jaar.

Gastronomie

Tekst over de gastronomie

Visie

Een internationaal podium creëren waar topchefs de toekomst van gastronomie verkennen en chefs wereldwijd inspireren om bewuster te koken.

Missie

Gastronomie en duurzaamheid samenbrengen om fine dining te herdefiniëren met respect voor de planeet.

Strategie

Een toonaangevend culinair festival organiseren waar top chefs, duurzame producenten en food innovators samenkomen om smaak, innovaties en verantwoordelijkheid te verenigen.


FACTSHEET 2025


Top steden achterban

Amsterdam

Haarlem

Utrecht


15.000 bezoekers tijdens de eerste editie


Jongvolwassenen & Millennials (23-45)

Met interesse in culinaire ervaringen, sociale events en wijntrends

Wijnliefhebbers

Mensen die gepassioneerd zijn over wijn, van professionals tot ontdekkende amateurs.


Instagram
66,7% vrouw
33,3% man

Facebook
69,3% vrouw
30,7% man

Levensgenieters

Liefhebbers van luxe, ontspanning en kwaliteitsproducten

(Horeca) professionals

Restaurants, chefs, sommeliers en wijnhandelaren - die nieuwe wijnen en trends verkennen voor hun bedrijf.

2025
Gemiddeld X & X influencers per editie aanwezig per event in 2025

2026
Tot 14 januari 2026, 17 influencers aangehaakt met een bereik van 14.000 views

189K
Website bezoekers

129K
Unieke bezoekers

326K
Pageviews

122.5K
E-mail subscribers

3,5 Miljoen
content views

1,4 Miljoen
gebruikers bereikt

MARKETING & PRODUCTIE

Creatie & uitvoering
Exclusieve bar
150 m2 branding bar en terras
Ontwerpt activatie & Productie
Productie personeel
Horeca personeel


Marketing
Uitgebreide uitlichting wijnpaspoort
2x Nieuwsbrief item
3x Facbook post
3x Instagram post
8 - 15 brand fotos
Brand uitingen op de activatie c.q. bar
Website vermelding en informatie


Wijnvolume
600- 1200 flessen


Tickets
8 partnertickets per dag
Inclusief eigen partner ‘uitnodigingspagina’


Uitvoering & bijdrage
Inkoop met 25% korting horecaprijs
Marketing & productie fee van 11.500
Kickback van 0,20 per bezoeker

Dit is hoe het werkt

Dit invullen nog invullen @gijs: